poniedziałek, 17 marca 2014

co nowego w kinie

kamienie na szaniec każdy powinien kojarzyć. trzymając się tego zdania, poszłam do kina na nowy film, właśnie o takim tytule. książkę czytałam dość dawno, bo jakieś dwa lata temu, ale główne wątki nadal pamiętam. po zakupieniu popcornu i coli rozsiadłam się w fotelu  i jedyne, o czym marzyłam, to przenieść się do innego świata. tak też się stało. film nie wbił mnie w siedzenie ani nic w tym stylu, jednak dostarczył wielu wrażeń. młodzi, niedoświadczeni aktorzy, ale prezentujący się bardzo przyzwoicie. rewelacyjna rola Tomasza Ziętka. ciekawe efekty specjalne. w sumie, film zawiera dużo nieścisłości i dość słabo odzwierciedla treść książki, ale ogółem jestem jak najbardziej na tak. obejrzyjcie i przekonajcie się sami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz